דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיירות טניס - לחובבי משחק הטניס, באתרים היפים בעולם. והפעם- Stanglwirt - Austria - Tyrol 

מאת    [ 04/08/2011 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 2056 פעמים ]

מזג האוויר בהרבה מאתרי הטניס הפופולרים, יכול להיות לפעמים בלתי נסבל בשיאו של הקיץ. אולם, בהרי הטירול האוסטריים, הטמפ' יוצרות תנאים אידיאלים למשחק הכל כך אהוב.

באתר Stanglwirt, הממוקם ההרי הטירול, הגבעות סביב קמות לתחייה למשמע הכדור הצהוב הקטן, המקפץ לו על מגרשי החימר האדמדמים.

אתר הטניס המפואר הזה, פותח את דלתו לאורחיו כל ימות השנה, אך ?הפופולריות שלו בימות הקיץ, מרקיעה לשחקים, אשר מתמזגים בהדרת פאר עם פסגות ההרים הסובבים את אתר הנופש הנפלא הזה.

באתר אפשר להזמין חבילות נופש מגוונות, הכוללות אימון טניס אישי מאחד המאמנים המקצוענים שבו.

אמנם ב - Stanglwirt אפשר למצוא מגרשי פרקט באולמות סגורים (אשר זמינים כל השנה, גם בתקופת החורף המושלג), אך האטרקציה האמיתית כאן, היא מגרשי החימר האדום תחת כיפת השמיים, המוקפים תפאורה מהממת, המשמשת רקע לשחקנים.

פסגות מושלגות של הרי הטירול מקיפות את מגרשי הטניס, והופכות את האתר ליעד תיירותי עוצר נשימה, עבור חובבי הטניס (וגם לאלו שלא) המגיעים מכל קצוות תבל.

האורחים באתר יכולים להנות ממבחר התוכניות הקיימות בו, הכוללות: מחנה קיץ לילדים, טורנירי טניס בין האורחים למאמנים, אימונים פרטיים, אימונים קבוצתיים ועוד ועוד. גם אלו שאינם מבלים את זמנם בחיי היום יום על מגרשי הטניס, יוכלו להגיע לכאן, ולקבל שיעורים למתחילים, אך זהירות, זה ממכר.

למתקדמים יותר יש את האפשרות לקבל ניתוח וידאו של המשחק שלהם, וכן אימון אישי בעזרת מכונות כדורים איכותיות, ברמה הגבוהה ביותר שיש.

האורחים יכולים "לתדלק" את גופם לפני ואחרי משחק הטניס במבחר המסעדות המגוון באתר, אשר מגישות בין היתר: בשרים איכותיים, גבינות מחלב מקומי, יוגורט, וחמאה ייחודית המיוצרת בחווה הפרטית של בעלי אתר הנופש.

במשך ימות הקיץ, אורחים יכולים לצאת לסיור בהרים בליווי בעל המקום העונה לשם frau hauser, ואף לצאת לסיור מקורי לבקתת הגבינה.

באתר ישנה בריכת סלעים, הבנויה מאבני חול אדומות, קוורץ כסוף, וגיר דולומיטי לבן, ומתמלאת במים מהמעיין הפרטי של בעליה. הבריכה הייחודית היא אחת מהאטרקציות הפופולריות ביותר מחוץ למגרשי הטניס.

ניתן לקבל במקום גם פינוקי ספא למיניהם, כגון טיפולי פנים, עיסויים שונים ועוד מגוון רב של פינוקים מרגיעים. כמו כן, רכיבה על סוסים, רכיבה על אופניים, מגרשי גולף איכותיים, הליכה בטבע המרהיב ביופיו, הליכה נורדית, ובחורף סקי וסנובורד. כל הפעילויות הנ"ל זמינות לאורחי אתר הנופש Stanglwirt.

אווירת הרוגע והטבע הנקי באיזור, מקרינה גם על איזור המגורים. סוויטות וחדרים המעוטרים בחומרים טבעיים כמו שטיחים מצמר טהור, מצעים 100 אחוז כותנה, ושפע ריהוט מעץ מלא הגורם לתחושת חמימות ביתית. בחלק מהחדרים הגדולים והמפוארים יותר, אפשר למצוא מיני סאונה וג'קוזי המתאים לזוגות אוהבים.

אתר Stanglwirt מהווה את אחת האטרקציות היותר מדהימות ועוצרות נשימה בנוף הרי הטירול שבאוסטריה. במיוחד עבור חובבי טניס, אך גם לאלו המבקשים להטעין מצברים ולעשות זאת בסטייל.

לפרטים נוספים על האתר, על האפשרויות להזמין טיסות והעברות לשם, וכמו כן, שיעורי טניס עם מדריך ישראלי ו/או מקומי, ניתן לפנות לליאור ליבוביץ' באתר: www.israeltennis.webs.com

תמונות ופרטים נוספים על אתר הנופש, ניתן למצוא באתר האנטרנט בכתובת:

 http://www.stanglwirt.com/en/

 

ליאור ליבוביץ' - מומחה נסיעות ותיירות לחו"ל, בעל נסיון של שנים רבות בתחום, מדריך טיולים מוסמך, ובוגר תואר שני MBAמומחה בטיולים מאורגנים בחו"ל, ובטיולים המותאמים אישית ללקוחמדריך טניס בוגר וינגייט, שופט מוסמך באיגוד הטניסההתמחות שלי: תיירות טניס מאורגנת. לשחק טניס במקומות היפים בעולם. קבוצות מאורגנות לכל הגילאים, כולל מדריך טניס ישראלי ומלווה קבוצה דובר עברית.www.israeltennis.webs.com054-7640135אפשר להתקשר לקביעת ייעוץ אצלכם בבית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב